Sezon Bileti
The Crew 2 yeteneklerini gösterme ve çok yönlü ustalığını geliştirerek motor sporları şampiyonu olma imkanı sunuyor.
Efsanevi mekanlarda sınırları zorla, yeni deneyimler edin. Karla kaplı Rocky Dağlarının üzerinde, bulut ve sisler arasında uç, New York'un arka sokaklarında lastiklerini yak, asfaltları ağlat, Misisipi nehri boyunca yolculuklara çık, Büyük Kanyon'un her metresini keşfet! Rüyalarını süsleyen hiper araçlarını ve efsanevi Amerikan motorlarını kullan, en çevik akrobasi uçaklarının ve su motorlarının dümenine geç. Bu bütünüyle yeniden tasarlanmış Amerika'da eğlenceli ve zorlu deneyimlerin sonu yok!
The Crew 2'de favori aracının direksiyonuna geçip açık bir dünyayı keşfediyorsun. Fast Fav özelliği sayesinde, tek bir tuşa basarak bir araçtan diğerine geç ve bu muazzam ve kesintisiz açık dünyanın sunduğu bütün potansiyeli deneyimle. Rüyalarının arabasına bin ve Los Angeles sokaklarında dolaş, oradan çevik akrobasi uçağının kokpitine geçerek gökdelenlerin üzerine yüksel ve Hollywood'un muhteşem manzadasına yukarıdan bak, sahile ulaşıp Pasifiğin sularına indikten sonra müthiş bir sürat motoruna geçiş yap. Eğlence ve heyecan olasılıkları sınırsız!