The Crew 2
Season Pass'i edinerek kendine meydan oku ve özel araçlar, kıyafetler ve pek çok başka avantajı içeren müthiş içeriklere eriş.30 MİLYON OYUNCULUK BİR TOPLULUĞA KATILIN! ABD'de yüksek hızlı bir yolculuğa hazır olun ve şimdiye kadar yaratılmış en eksiksiz açık dünya aksiyon sürüş deneyimlerinden birinin tadını çıkarın. Her sezon eklenen onlarca yeni oyun modu, pist, araç, etkinlik ve daha fazlası ile The Crew 2, unutulmaz bir sürüş için ihtiyacınız olan her şeye sahip.
Amerikan motor sporları sahnesine çıkın, heyecan verici manzaraları keşfedin ve yüzlerce araç arasından favorilerinizi seçin. Çok çeşitli disiplinlerde becerilerinizi test ederken ABD'nin dört bir yanında yarışmanın heyecanını ve coşkusunu yaşayın. Nefes kesen her anı kaydedin ve bir düğmeye basarak paylaşın. Şöhret sizi bekliyor! Çevrim içi olarak yedi kişiye kadar arkadaşlarınızla oynayın.