Wzbogać swoją przygodę w The Crew Motorfest o nowe elementy rozgrywki PvE oraz o kolekcję pojazdów Chase Squad (Ekipy Pościgowej). Poznaj tajniki pościgów i aresztowań, aby zyskać uznanie!
Poluj na swoje cele w nowej playliście, która zawiera nowe ekscytujące misje oraz wyzwania w otwartym świecie. Dopadnij ich wszystkich i odblokuj maksymalnie 7 pojazdów zarezerwowanych dla trybu Chase Squad: 6 samochodów i śmigłowiec z opcją niepowtarzalnej personalizacji. Oślepiające światła, podświetlenia, fosforyzujący lakier – zdobądź odpowiednie narzędzia, aby dołączyć do stróżów porządku na Motorfest.