Chase Squad Paketi ile maceranıza renk katın! Yepyeni heyecan dolu görevleri ve açık dünya mücadelelerini tamamlayın. Tüm rakiplerinizi geride bırakın ve toplamda 7 özel Chase Squad aracını açın.
Yeni PvE oynanışı ve Chase Squad araç koleksiyonuyla The Crew Motorfest yolculuğunuza renk katın. İpleri elinize alın, maharetlerinizi konuşturun ve ipi önde göğüsleyin!
Yepyeni heyecan dolu görevler ve açık dünya mücadeleleri içeren yeni bir Yarış Listesi ile hedeflerinizi avlayın. Tüm rakiplerinizi durdurun ve toplamda 7 özel Chase Squad aracını açın: benzersiz özelleştirmeleriyle 6 araba ve 1 helikopter. Çakarlı farlar, araç altı aydınlatmaları, fosforesan boya... Motorfest fedailerinin arasına katılmak için gereken her şeyi edinin.