Motorfest biletinizi kapın ve oyunu beş saatliğine ücretsiz deneyimleyin! The Crew Motorfest maceranıza devam etmek isterseniz oyunu satın alarak ilerlemenizi sürdürebilirsiniz! Ücretsiz deneme sürecindeki tüm ilerlemeniz ile açtığınız tüm içerikler kaydedilecek ve oyunu almaya karar vermeniz durumunda bunlara erişebileceksiniz.
Motorfest'e hoş geldiniz! Tüm yıl sürecek bu festival, size araba kültürünün sunabileceği en mükemmel deneyimleri yaşatacak.
The Crew Motorfest, Dünya üzerindeki en nefes kesici mekânlardan birinde, Hawaii'nin O'ahu adasında yola koyuluyor. Capcanlı Honolulu şehrinde son sürat sokak yarışlarına katılın, bir yanardağın külle kaplı eteklerinde engebeli arazi becerilerinizi teste tabi tutun ya da mükemmel dönüşlerinizle pistlerdeki virajların hâkimi olun.
Çeşitli nefes kesici sürüş etkinliklerinin tadını çıkarın ve arabalarınızın keyfini dilediğiniz gibi sürün! Oynama listelerini keşfedin ve aralarında American muscle, Japon tarzı sokak yarışları ve geçmişteki efsanevi araçların da bulunduğu en heyecanlı araba kültürü evrenlerine sizi çekecek temalı seferlere dalın!