Dodaj do swojej kolekcji 25 nowych pojazdów, w tym dwa wyjątkowe samochody: Chevroleta Chevelle SS z 1970 roku oraz Dodge'a Chargera SRT Hellcat Redeye Widebody z 2003 roku.