Learn the ropes of chase and takedown to earn your stripes! Expand your adventure in The Crew Motorfest with exclusive new PvE gameplay and a total of 20 additional vehicles.
The Chase Squad Experience: Hunt down your targets in an exclusive playlist and new open world challenges. Stop them all and unlock 7 exclusive Chase Squad vehicles: 6 cars and 1 helicopter with unique customization. Flashing lights, underglows, special paint – get the tools to join the guardians of Motorfest.
13 new vehicles via monthly drops: 2 vehicles available at the launch of Year 2, and 1 new vehicle added every month. Get ready to welcome exquisite new rides to your collection, such as the Maserati MC20 Cielo (2023) or the Nissan Skyline GT-R (R32) (1989).