Poznaj tajniki pościgów i aresztowań, aby zyskać uznanie! Wzbogać swoją przygodę w The Crew Motorfest o nowe specjalne elementy rozgrywki PvE i o 20 dodatkowych pojazdów.
Tryb Chase Squad: Poluj na swoje cele w ramach specjalnej playlisty oraz nowych wyzwań w otwartym świecie. Dopadnij ich wszystkich i odblokuj 7 pojazdów zarezerwowanych dla trybu Chase Squad: 6 samochodów i śmigłowiec z opcją niepowtarzalnej personalizacji Oślepiające światła, podświetlenia, specjalny lakier – zdobądź odpowiednie narzędzia, aby dołączyć do stróżów porządku na Motorfest.
13 nowych pojazdów w comiesięcznych dostawach: 2 pojazdy dostępne na starcie Roku 2 i po jednym dodawanym co miesiąc. Przygotuj się na powitanie w swojej kolekcji wyśmienitych maszyn, takich jak Maserati MC20 Cielo (2023) czy Nissan Skyline GT-R (R32) (1989).