This pass includes: - A total of 20 new vehicles via monthly drops. - 1 bonus vehicle exclusively for Year 1 Pass or Year 2 Pass owners: the majestic Cadillac Ciel concept.
Get ready for the most varied selection of vehicles ever seen in a Year Pass: hypercars, racing legends, remote-controlled cars, there is something for everyone in the Year 3 Pass!