The Crew Motorfest
With the Free Trial, enjoy the game for free for 5 hours! Everything you unlock during your Free Trial will be saved and available if you decide to get the game. NEW: with the Friend Pass, if you own The Crew Motorfest, invite up to 3 of your friends to play the game for free, even beyond the 5-hour limit of the Free Trial!
Motorfest has settled down in one of the most breathtaking places on Earth: Hawaii. Travel to an ever-evolving playground, regularly upgraded with new locations, and featuring an incredible diversity of environments. Take part in high-speed street races through the bustling city of Honolulu, test your off-road skills on the ashy slopes of a volcano, or master the perfect curve on the tracks.