The Crust
Spil med tidlig adgang er stadig ved at blive udviklet og kan ændres betydeligt med tiden. Derfor kan du opleve uforudsete problemer eller helt nye spilelementer, mens du spiller.Du kan prøve spillet nu, mens det er i gang med at blive udviklet, eller vente, indtil det føles mere færdigt.In The Crust, you build a colony on the Moon - and lay the groundwork for the exploration of deep space! Mine valuable resources, automate production, manage scientific expeditions, and explore the lunar surface. 400,000 kilometers away from Earth, you will see just how vast the cosmos really is, and how little we yet know about its mysteries. Get ready to face some tough choices- after all, the future of mankind may depend on your decisions...