The Crust
Los juegos en acceso anticipado siguen en desarrollo y pueden sufrir cambios considerables con el tiempo. Debido a esto, te podrás encontrar con problemas imprevistos o mecánicas de juego totalmente nuevas.Puedes jugar ahora para ver cómo se va desarrollando el juego o esperar hasta que la experiencia sea más completa.In The Crust, you build a colony on the Moon - and lay the groundwork for the exploration of deep space! Mine valuable resources, automate production, manage scientific expeditions, and explore the lunar surface. 400,000 kilometers away from Earth, you will see just how vast the cosmos really is, and how little we yet know about its mysteries. Get ready to face some tough choices- after all, the future of mankind may depend on your decisions...