The Crust
I giochi ad accesso anticipato sono ancora in fase di sviluppo e potrebbero cambiare in modo significativo nel tempo. Di conseguenza, potresti riscontrare problemi imprevisti o elementi di gioco completamente nuovi durante il gioco.Puoi provare il gioco mentre è in sviluppo o aspettare fino a quando non potremo offrirti un'esperienza di gioco più completa.In The Crust, you build a colony on the Moon - and lay the groundwork for the exploration of deep space! Mine valuable resources, automate production, manage scientific expeditions, and explore the lunar surface. 400,000 kilometers away from Earth, you will see just how vast the cosmos really is, and how little we yet know about its mysteries. Get ready to face some tough choices- after all, the future of mankind may depend on your decisions...