The Crust
Witamy w Crust - grze, w której wcielasz się w rolę prezesa zarządu gigantycznej firmy kolonizującej Księżyc. Nasza gra to ogormny symulator ekonomiczny, z bogato oprawionymi elementami survivalu i dramatycznym scenariuszem.