The Crust
Size Ay'ı kolonileştiren devasa şirketin CEO'su rolünü veren bir oyun olan The Crust'a hoş geldiniz. Zengin ortam ve dramatik senaryo ile birlikte hayatta kalma unsurlarını da getiren büyük ölçekli bir ekonomik simülatördür.