The Dead Await
Wczesny dostęp pozwoli nam kontynuować prace nad grą w oparciu o opinie społeczności. Ponieważ The Dead Await okazało się całkiem kosztownym przedsięwzięciem, zależy nam na utrzymaniu dynamicznego tempa prac, a możliwość szybkiego reagowania na opinie wielu graczy pozwoli nam osiągnąć znacznie lepszy rezultat końcowy.
Szacujemy, że faza wczesnego dostępu potrwa od 6 do 12 miesięcy. Wdrożyliśmy już do gry najważniejsze systemy, jednak szlifów wymagają jeszcze fabuła, balans rozgrywki oraz grafika. Musimy też, oczywiście, pozbyć się ewentualnych błędów.
Opinie naszej społeczności są dla nas zawsze mile widziane! Zapraszamy do odwiedzenia naszego oficjalnego kanału na Discordzie, gdzie można porozmawiać o grze. Opublikowane tam sugestie wykorzystamy w celu zrównoważenia rozgrywki, a także poprawienia funkcji zarówno już dostępnych, jak i dopiero rozwijanych. The Dead Await to rozbudowana gra, w której postać można personalizować i rozwijać na różne sposoby. Jeżeli we wczesnym dostępie wypróbują ją osoby o różnych stylach gry, to uzyskane od nich opinie pomogą nam zadbać o to, by rozgrywka była zrównoważona i dawała mnóstwo frajdy, niezależnie od tego, w jaki sposób rozbudowywane będą kamper i ekipa ocalałych.