The Dead Await
Erken Erişim, geliştirme çalışmalarımızı sürdürürken topluluktan aldığımız geribildirimler doğrultusunda oyunu daha iyi hale getirebilmemiz için bize zaman tanıyacak. The Dead Await oldukça kapsamlı bir oyun olduğundan oyunu hızlı bir tempoda geliştirmeye devam etmemiz büyük önem taşıyor. Oyunculardan aldığımız önemli geribildirimler ışığında büyük değişiklikler yapabilme şansı, son ürünü çok daha iyi hale getirmemizi sağlayacak.
Erken Erişimin 6-12 ay kadar süreceğini tahmin ediyoruz. Oyunun en önemli sistemleri şu anda kullanıma hazır durumda. Hikâye, oyun dengesi, sanatsal öğeler ve tabii ki hataların giderilmesi hususlarında oyunu nihayete erdirmek için kaydetmemiz gereken bazı ilerlemeler var.
Topluluğumuzun göndereceği geribildirimlere kapımız her daim açık! Oyuncuların geribildirimlerini tartışmak için kullanabilecekleri resmi bir Discord sunucumuz bulunuyor. Geribildirimler doğrultusunda hem oyunda denge iyileştirmeleri hem de mevcut ve gelecek özellikler üzerinde düzeltmeler yapacağız. The Dead Await, karakter kişiselleştirme ve geliştirme açısından oldukça kapsamlı ve büyük bir oyundur. Bu nedenle karavanını ve hayatta kalanlardan oluşan ekibini nasıl oluşturduğu fark etmeksizin her türden oyuncunun oyunu deneyerek oyun tarzlarına göre geribildirimde bulunmasını sağlamak, karşınıza dengeli ve eğlenceli bir oyunla çıkmamız konusunda oldukça faydalı olacaktır.