The Deepest Shift
Most days feel the same. Check equipment, repair broken systems, respond to maintenance requests, and keep the station running. Quiet work, far away from the surface.
Strange sounds travel through the station. Equipment breaks without explanation. Conversations start to feel uneasy. And sometimes, the darkness outside feels harder to ignore than it should.
In The Deepest Shift, you carry out routine work inside and outside an underwater facility while something slowly changes around you. Travel through the deep, inspect damaged systems, and try to make sense of things that don’t quite add up.