The Detectorist Guild
Velkommen til Shiverly, en fredelig engelsk landsby i Yorkshire ved årtusindskiftet, hvor bølgende marker, imødekommende lokale og begravede hemmeligheder venter.
I Detectorist Guild slutter du dig til James, som frit kan færdes i byen og det omkringliggende landskab med sin trofaste metaldetektor og lede efter artefakter, der afslører fortidens historier. Landsbyboerne smider ofte deres værdifulde ejendele væk, og det er op til James at finde dem, aflevere det tilbage og vinde deres tillid.
Men under den hyggelige overflade gemmer der sig noget andet. Efterhånden som James graver dybere ned i landsbyens historie, begynder et mørkt mysterium at vise sig, og det trækker ham og hans familie ind i en fortælling, der knytter fortid og nutid sammen.
Doner historiske fund til det lokale museum, og lær om deres oprindelse. Sælg antikviteter fra det 20. århundrede til det lokale emporium, og brug pengene til at opgradere udstyret, så du kan komme til nye dybder og finde flere værdifulde skatte. Hver eneste mark, sti og glemt afkrog kan gemme på din næste store opdagelse.