The Detectorist Guild
Sielska gra RPG osadzona w angielskim hrabstwie Yorkshire w 1999 roku. James eksploruje typową brytyjską wieś przy pomocy swojego wykrywacza metali, znajdując zagubione skarby i stopniowo odkrywając mroczną tajemnicę, która zaczyna wciągać go wraz z całą rodziną.
Witaj w Shiverly, spokojnej angielskiej miejscowości w hrabstwie Yorkshire u schyłku tysiąclecia, gdzie czekają na Ciebie bezkresne pola, przyjaźni lokalni mieszkańcy i skrywające się pod ziemią tajemnice.
W Detectorist Guild wcielasz się w Jamesa, który swobodnie przemierza wieś i otaczające ją tereny ze swoim sprawdzonym wykrywaczem metali w poszukiwaniu artefaktów, które pomogą odkryć tajemnice przeszłości. Mieszkańcy często gubią swoje rzeczy i zadaniem Jamesa jest, by je namierzyć, zwrócić i zyskać zaufanie miejscowych.
Pod powierzchnią kryje się jednak coś więcej. Drążąc coraz głębiej w historii wioski, James zaczyna dostrzegać mroczną tajemnicę, która wciąga go wraz z rodziną w historię, która łączy przeszłość z teraźniejszością.
Odpręż się, eksploruj i szukaj skarbów we własnym tempie. Ta relaksująca gra RPG łączy ciekawość, historię i dreszczyk emocji związany ze znajdowaniem artefaktów.