The Detectorist Guild
Milenyumun eşiğinde, Yorkshire'ın huzurlu İngiliz köyü Shiverly'ye hoş geldin. Yemyeşil tepeler, sıcakkanlı köylüler ve toprağa gömülü sırlar seni bekliyor.
Detectorist Guild'de, sadık metal dedektörüyle kasabayı ve çevredeki kırsal bölgeleri özgürce dolaşan James'e katılarak geçmişin hikayelerini ortaya çıkaran kalıntıları arayacaksın. Köylüler sık sık değerli eşyalarını kaybediyor ve onları bulup geri vermek, güvenlerini kazanmak James'e düşüyor.
Ama bu sıcak ve sakin görüntünün altında başka bir şey var. James köyün tarihini daha derinlemesine araştırdıkça karanlık bir gizem ortaya çıkmaya başlıyor. Bu gizem, onu ve ailesini geçmişle bugünü birbirine bağlayan bir hikayenin içine çekiyor.