The Divine Invasion
Dunia berada di ambang kehancuran. Sebuah organisasi pengganas misteri sedang merampas kuasa dengan pantas di seluruh dunia. Mereka menulis semula sejarah, memusnahkan warisan budaya, menculik peninggalan, dan membina senjata pemusnah besar-besaran.
Anda seorang tentera upahan dengan masa lalu yang kelam, diupah oleh pelanggan misteri untuk melakukan sabotaj dalam tentera pengganas. Tetapi apabila misi berjalan, anda tenggelam lebih dalam ke dalam jaringan pembohongan dan manipulasi, membongkar bukan sahaja matlamat sebenar musuh tetapi juga halaman hidup anda sendiri yang telah lama dilupakan.
Dalam The Divine Invasion, setiap pertemuan dengan musuh menjadi ujian kemahiran tempur anda. Jangkakan pertarungan pedang yang sengit menentang ramai fanatik yang bersenjatakan kedua-dua huru-hara dan senjata api. Serangan, menangkis dan mengelak sepantas kilat akan menjadi sekutu setia anda dalam dunia tanpa belas kasihan ini. Kuasai pelbagai gaya tempur, gunakan persekitaran untuk kelebihan anda, dan hancurkan musuh yang menghalang anda.