Activation Bundle - Tom Clancy’s The Division 2
In addition to 500 VC, the Activation Bundle delivers exceptional value with an extra 250 bonus VC and a tactical urban ghillie suit. Perfect for players looking to upgrade their look and enhance their in-game experience, this bundle provides cosmetic gear at a great price. Ideal for those seeking better camouflage and the best bang for their buck.