Tom Clancy's The Division 2 – Pakiet Wróżbiarski
Przygotuj się do nowego sezonu wraz z Pakietem Wróżbiarskim! Skorzystaj z oferty ograniczonej czasowo i odbierz 2600 Kredytów Premium (w tym 600 Kredytów premii), a do tego jedną (1) maskę inspirowaną wróżbiarstwem.