Battle for Brooklyn DLC - Tom Clancy's The Division 2
Brooklyn has been relatively peaceful, with civilians working together and thriving while the Dark Zone and hostile factions ravage Manhattan. However, the fate of Brooklyn is at risk now that the Cleaners have moved across the river.
The level 40 boost, which allows you to jump right into the Battle for Brooklyn campaign.