Battle for Brooklyn Deluxe DLC - Tom Clancy’s The Division 2
BATTLE FOR BROOKLYN DLC + EXCLUSIVE COSMETICS Brooklyn is at risk as the Cleaners are set to finish what they started in New York. Battle for Brooklyn is a DLC for The Division 2 and requires the base game.
Brooklyn has been relatively peaceful as civilians were able to work together and thrive, while the Dark Zone and hostile factions ravaged Manhattan. However, the fate of Brooklyn is now at risk as the Cleaners have moved across the river.