DLC Bitwa o Brooklyn Deluxe - Tom Clancy’s The Division 2
Brooklyn jest względnie spokojnym miejscem, gdzie cywile mogą razem pracować i żyć, podczas gdy Manhattan pustoszą wrogie frakcje i walki w Strefie Mroku. Niestety, los Brooklynu zawisł na włosku, gdy Czyściciele przedostali się na drugi brzeg rzeki.