Battle for Brooklyn Lüks DLC - Tom Clancy's The Division 2
Dark Zone ve düşman gruplar'ın Manhattan'ı kasıp kavurduğu sırada Brooklyn; nispeten barışçıldır, siviller birlikte çalışabilmekte ve gelişmektedir. Ancak Cleaners nehrin karşısına yerleştiğinden Brooklyn'in kaderi tehlikededir.