Battle for Brooklyn DLC'si - Tom Clancy's The Division 2
Dark Zone ve düşman grupların Manhattan'ı kasıp kavurduğu sırada Brooklyn; nispeten barışçıldır, siviller birlikte çalışmakta ve gelişmektedir. Ancak Cleaner'lar nehrin karşısına yerleştiğinde beri Brooklyn'in kaderi tehlikede.
Doğrudan Battle for Brooklyn senaryosuna atılmanızı sağlayacak 40. seviye takviyesi.