New York DLC Bundle - Tom Clancy's The Division 2
In the Warlords of New York expansion, chase your nemesis, Aaron Keener, a rogue ex-Division agent who has taken control of New York.
In the Battle for Brooklyn DLC, Brooklyn has been relatively peaceful as civilians were able to work together and thrive, while the Dark Zone and hostile factions ravaged Manhattan. However, the fate of Brooklyn is now at risk as the Cleaners have moved across the river.
Tom Clancy’s The Division 2 New York DLC Bundle includes additional DLC and expansion content and requires the base game to play.