The Division 2 – Tek Seferlik Teklif Paketi (2.000 + 1.000 Bonus Kredi + Bonus Kıyafet)
Bu oyunun dili; Rusya, Ukrayna ve BDT (Bağımsız Devletler Topluluğu) ülkelerinden yapılan satın alma işlemleri için o ülkelere özgü olacaktır.