Tom Clancy’s The Division 2 – Red Horizon Bundle
If you don’t receive a notification, check the Special Deliveries tab in your in-game inventory.
If you already own the Red Horizon Supply Drop, you will receive 3,000 Premium Credits instead of the bundle.