Tom Clancy’s The Division 2 – Czerwony horyzont
Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia, sprawdź zakładkę Przesyłki specjalne w swoim ekwipunku.
Jeśli już posiadasz zrzut zaopatrzenia Czerwony horyzont, zamiast pakietu otrzymasz 3000 Kredytów Premium.