Tom Clancy’s The Division 2 – Red Horizon Supply Drop
Hvis du allerede ejer Red Horizon Bundle, vil du ved at købe dette tilbud få yderligere 3.000 Premium Credits oven i de 5.000 Premium Credits, der allerede er inkluderet i Red Horizon Supply Drop.