Tom Clancy’s The Division 2 – Red Horizon Supply Drop
If you don’t receive a notification, check the Special Deliveries tab in your in-game inventory.
If you already own the Red Horizon Bundle, purchasing this offer will grant you an additional 3,000 Premium Credits on top of the 5,000 Premium Credits already included in the Red Horizon Supply Drop.