Tom Clancy's The Division 2 — Rozszerzenie Władcy Nowego Jorku
Nowy Jork jest zagrożony. Aaron Keener, były agent The Division, zbuntował się i przejął kontrolę nad Dolnym Manhattanem, wspierany przez swoich czterech oddanych i wysoko wykwalifikowanych poruczników. Wyszkoleni przez The Division, ale wypierający się ideologii organizacji, teraz stoją u władzy całego miasta, będąc największym zagrożeniem, z jakim kiedykolwiek mieli do czynienia agenci.