Tom Clancy’s The Division 2 – Into the Dark Supply Drop
If you don’t receive a notification, check the Special Deliveries tab in your in-game inventory.
If you already own the Into the Dark Bundle, purchasing this offer will grant you an additional 3,000 Premium Credits on top of the 5,000 Premium Credits already included in the Into the Dark Supply Drop.