Tom Clancy’s The Division 2 – Zrzut zaopatrzenia W mrok
Jeśli nie otrzymasz powiadomienia, sprawdź zakładkę Przesyłki specjalne w swoim ekwipunku.
Jeśli posiadasz już pakiet W mrok, skorzystanie tej oferty zapewni ci dodatkowo 3000 Kredytów Premium, oprócz 5000, które już wchodzą w skład zrzutu zaopatrzenia W mrok.