Tom Clancy’s The Division 2 – CBRN Mask Pack
Bu oyunun dili; Rusya, Ukrayna ve BDT (Bağımsız Devletler Topluluğu) ülkelerinden yapılan satın alma işlemleri için o ülkelere özgü olacaktır.