Tom Clancy’s The Division 2 – Pakiet W mrok
Jeśli nie otrzymasz powiadomienia, sprawdź zakładkę Przesyłki specjalne w swoim ekwipunku.
Jeśli już posiadasz zrzut zaopatrzenia W mrok, zamiast pakietu otrzymasz 3000 Kredytów Premium.