The Dragoness: Command of the Flame
HOMM'den ilham alan bu strateji Rol Yapma Oyununda, savaştan harap olmuş Drairthir Yarımadası'na seyahat et. Ordunu kur ve düşmanlarını sıra tabanlı savaşlara dâhil et. Gizemli büyüler yap ve güçlü eserler oluştur. Değerli kaynaklar topla ve başkentini büyüt!
Roguelite bir yapı ile HOMM'den ilham alan bir macera. Savaş hâlindeki ejderha gruplarının harap ettiği bir toprak olan Draithir Yarımadası'nda destansı bir maceraya atıl. Ordusuna liderlik ederek topraklarına barışı getirmek üzere ejderha tarafından görevlendirilen bir Komutan, umut vadeden bir Elf savaşçı rolünü üstleniyorsun.
Eski başkent Voven Sal'ın açgözlü Shai-Va ile gerçekleştirilen vurucu savaşta kaybedilmesinden sonra, Ejderha'nın yeni güç merkezi Níwenborh'u yeniden inşa etmen ve ordu toplaman gerekecek.
Görkemli Ejderhalar ve yozlaşmış Shai-Va arasındaki savaş tarafından yıkıma uğrayan diyarı, Drairthir Yarımadası'nı keşfet. Ordunu Grassholt'un ormanlarında, Frosthyll'in donmuş tepelerinde, Watan'ın haşin çöllerinde ve yanmış Zildarya'da ilerlet.
Kendine has odak ve amaçlara sahip 16 görevin eşlik ettiği bir sefere katıl. Hayati kaynakları güvence altına al, stratejik noktaları koru ve gittikçe daha ölümcül hâle gelen düşmanlara karşı savaş.
Düşman ordularını taktiksel sıra tabanlı savaşa dâhil et. Birimlerinle stratejik manevralar yap, rakibinin zırhını kır ve gidişatı lehine çevirmek için özel becerileri kullan.
Ejderha'nın güç merkezi, yeni başkent Níwenborh'u yeniden inşa et. Birimlerini, yeteneklerini ve becerilerini geliştirmek için yapıları inşa etmek ve yükseltmek üzere kaynakları kullan.