The Elder Scrolls Online: 10-Year Anniversary Pack
The 10-Year Anniversary Celebration may be over, but the party doesn’t have to stop! Show off a festive look with the 10-Year Anniversary Pack, featuring a brand-new costume and pet, plus five additional furnishings and 1000 Crowns!
Celebrate the 10-Year Anniversary by dancing in the golden light of this summoned wisp.
Enliven any area by adding this colorful illusion-making device to it! Spin the handle to send a variety of dazzlers and other effects into the air.
Crowns are for use in the Crown Store. The Crown Store can be accessed in game to browse and purchase unique pets, mounts, costumes, and more for your characters in addition to other virtual goods and services.