The Elder Scrolls Online: 10-Year Anniversary Pack
10-Year Anniversary Celebration er slut nu, men det behøver festen ikke at være! Vis din festlige side frem med 10-Year Anniversary Pack, der indeholder et helt nyt kostume og kæledyr plus fem ekstra møbler og 1.000 Crowns!
Crowns skal bruges i Crown Store. Du kan tilgå Crown Store i spillet for at shoppe og købe unikke kæledyr, ridedyr, kostumer og mere til dine figurer samt andre virtuelle artikler og tjenester.