The Elder Scrolls Online – pakiet na 10. rocznicę premiery
Obchody 10. rocznicy premiery już się zakończyły, ale impreza trwa! Popisz się rocznicowym wyglądem z pakietem na 10. rocznicę premiery, zawierającym całkiem nowy kostium i chowańca oraz pięć dodatkowych mebli i 1000 Crowns!
Crowns są używane w Crown Store. Crown Store jest dostępny w grze i umożliwia przeglądanie i zakup wyjątkowych chowańców, wierzchowców, kostiumów i innych elementów dla twoich postaci, a także różnych wirtualnych towarów i usług.