The Elder Scrolls Online: 21 000 koron
Kup 21 000 koron do wydania w Sklepie Koronnym. Sklep Koronny zlokalizowany jest w grze, a znajdziesz w nim i kupisz niepowtarzalne chowańce, wierzchowce, stroje dla postaci oraz inne wirtualne towary i usługi.