The Elder Scrolls Online: Deluxe Edition
Deluxe Edition ile tüm ESO maceralarını birden deneyimle ve Tamriel dünyasındaki yolculuğuna başla. Ana Oyunu, 2025 Content Pass'i ve önceki sekiz bölümü içerir.
Tamriel'e git ve macera dolu bir dünyayı keşfet. Morrowind'de mantar ormanlarını gez, Oblivion'da Daedra ile savaş veya PvP savaşlarda diğer oyuncularla düello yap.
Sevilen Elder Scrolls oyunlarıyla aynı ruhu taşıyan ödüllü hikâye anlatımının büyüsüne kapıl. Sürekli büyüyen dünyayı arkadaşlarınla veya tek başına keşfet.
Çok sayıda görev ve zorluk arasından istek ve hedeflerine uygun olanları seç. Elder Scrolls dünyasını yaşa. Yerin burası.