The Elders Scrolls Online FAQ
Any purchase of The Elder Scrolls Online: Necrom on the Epic Game Store starting July 20, 2023 11:00 am ET will grant you the Ebonheart Battleaxe Back Bling and Ebonheart Battleaxe Pickaxe in Fortnite. The Ebonheart Battleaxe Back Bling and Pickaxe will also be available for purchase in the Fortnite in-game Item Shop starting on July 20, 2023 at 8pm ET and ending on Aug 5, 2023, at 8pm ET.
Once you have purchased The Elder Scrolls Online or The Elder Scrolls Online: Necrom on the Epic Games Store during the promotion period, log-in to Fortnite with the same Epic Games account and you will have the corresponding cosmetic automatically added to your Fortnite locker.
What happens if I already purchased the Ebonheart Battleaxe Back Bling and Pickaxe in the Fortnite in-game shop and I then purchase The Elders Scrolls Online: Necrom through the Epic Games Store?
You will receive a grant inside Fortnite of 1200 V-Bucks instead of the Ebonheart Battleaxe Back Bling and Pickaxe.
Do I get to keep the Sigil of the Alliance War Back Bling if I refund my purchase of The Elders Scrolls Online on the Epic Games Store?
No, if you refund your purchase of The Elder Scrolls Online on the Epic Games Store, you will lose your Sigil of the Alliance War Back Bling in Fortnite as well as any other benefits you may have received in connection with this promotion.