Często zadawane pytania dotyczące The Elder Scrolls Online
Plecak i kilof Topór Bojowy z Ebonheart do użycia w Fortnite otrzymasz za zakup The Elder Scrolls Online: Necrom w Epic Games Store począwszy od 20 lipca 2023 roku od godziny 17:00 czasu polskiego. Plecak i kilof Topór Bojowy z Ebonheart będzie można również kupić w sklepie z przedmiotami w Fortnite. Oferta rusza 21 lipca 2023 roku o godzinie 2:00 czasu polskiego i kończy się 6 sierpnia 2023 roku o godzinie 2:00 czasu polskiego.
Po zakupieniu w Epic Games Store gier The Elder Scrolls Online lub The Elder Scrolls Online: Necrom w czasie trwania promocji zaloguj się do Fortnite za pomocą tego samego konta Epic Games, a należny przedmiot kosmetyczny zostanie automatycznie dodany do Twojej szafki Fortnite.
Wtedy plecaka i kilofa Topór Bojowy z Ebonheart otrzymasz środki w postaci 1200 V-dolców do wykorzystania w Fortnite.
Nie. Jeśli zwrócisz zakupioną w Epic Games Store grę The Elder Scrolls Online, stracisz dostępny w Fortnite plecak Pieczęć Wojny Frakcji, a także wszelkie pozostałe korzyści otrzymane w ramach tej promocji.