The Elder Scrolls Online: Ghostly Privateers Pack
The new Wraithtide Horse mount, along with 11,000 Crowns, await any who dare take ownership of the Ghostly Privateers Pack. Harness a nightmare steed birthed in the sea and ridden by only the most fearless among the Stonelore druids!
You can access the Crown Store in game to browse and purchase unique pets, mounts, costumes, and more for your characters in addition to other virtual goods and services.