The Elder Scrolls Online: Ghostly Privateers Paketi
Yeni Wraithtide Horse bineği, 11.000 Crown ile birlikte Ghostly Privateers Paketi'ni ele geçirmeye cesaret eden herkesi bekliyor. Stonelore Druid'lerinin sadece en korkusuzlarının sürebildiği bu denizden doğmuş kâbus gibi bineğe sahip olun!
Özel pet'ler, binekler, kostümler ve karakterlerin için daha fazlasına ek olarak diğer sanal ürünler ile hizmetleri aramak ve satın almak için Crown Store'a oyun içinden erişebilirsiniz.